Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hasičská stanice typu C2
Wojcik, Jindřich ; Dohnal, Jakub (oponent) ; Fuciman, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projekt hasičské stanice typu C2 pro hasičský záchranný sbor moravskoslezského kraje. Budova je rozdělena na dva stavební objekty. Půdorys prvního stavebního objektu je řešen jako obdélníkový s ustupujícím podlažím. Objekt tvoří dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Zastřešení tvoří jednoplášťová plochá střecha. Jako krytina je použit hydroizolační pás z měkčeného PVC. Objekt bude sloužit pro vykonávání služby jednotky požární ochrany. Bude využíván nepřetržitě 24 hodin denně. V suterénu je umístěn sklad, místnost VZT, technická místnost a místnost s náhradním zdrojem elektrické energie. V prvním nadzemním podlaží jsou navrženy garážová stání pro zásahovou techniku a dále také šatny, dílna, mycí box, sklad, místnost pro chemicko-technickou službu a vrátnici. V druhém nadzemním podlaží je potom umístěno zázemí pro sloužící hasiče. Druhý stavební objekt je cvičná věž, která bude sloužit k výcviku hasičů a také sušení hadic. Cvičná věž je navržena jako jednoduchá ocelová konstrukce se čtyřmi nadzemními podlažími. Projekt byl vypracován ve výukové verzi ArchiCAD 16. Projekt je zpracován v souladu s požadavky dispozičního uspořádání, architektonického řešení, správného statického řešení a bezpečného užívání stavby.
Požární stanice
Kaňa, Josef ; Kacálková, Lenka (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojmenovaná Hasičská stanice, řeší projektovou dokumentaci na úrovni dokumentace provádění stavby pro hasičskou stanici. Stavba je umístěna na okraji Holešova v části s názvem Všetuly. Stavba je umístěna v těsné blízkosti stávajícíh výrobních závodů, místní průmyslové zóně, do které je umožněn příjezd mimo město a blízko nájezdu na budovanou D49 a část městského obchvatu. Projekt se zabývá umístěním stavby na pozemku včetně zpevněných ploch a jejich napojení na stávající komunikace, v rámci projektu je také počítáno s umístěním sportovišť pro fyzickou přípravu. Objekt je navržen jako dvoupodlažní s pěti stáními pro zásahová vozidla, kdy tento prostor probíhá přes obě podlaží. V 1.NP je navržené technické zázemí stanice se sklady a špinavou šatnou. V 2.NP jsou navrženy místnosti pro pohotovost a kanceláře sloužících hasičů s hygienickým zázemím. Stanice je navržena podle zákona o požární ochrany velikosti P2 pro jednotku kategorie JPO I s počtem 24 sloužících hasičů ve třech směnách. V rámci návrhu bylo uvažováno s vozidly u stávající jednotky AZ – 30 M1Z Novus, CAS 3 – T815, CAS 20 – S2Z MB, KHA, TA – MAN, Škoda Kamiq.
Hasičská stanice Brno
Lakota, Radek ; Čtvrtníčková, Kateřina (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Předmětem projektu je návrh novostavby hasičské stanice. Objekt se skládá ze dvou dílčích částí - administrativní dvoupodlažní objekt zastřešený plochou pultovou střechou a jednopodlažní objekt garáže zastřešený plochou vegetační střechou. Dům je nepodsklepený, zděný, kontaktně zateplený.
Stavební úpravy, přístavba a nástavba hasičské stanice v Dobrušce
Pacholíková, Petra ; Spáčil, Miroslav (oponent) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavební úpravy, přístavbu a nástavbu ve stávající volně stojící hasičské stanici v Dobrušce. Jedná se o dvoupodlažní správní budovu s částečným podsklepením a využívaným podkrovím. K objektu přiléhají garáže pro údržbu a parkování výjezdové techniky. Ve sklepení se nachází sklady a technická místnost. V prvním nadzemním podlaží je navržena nová dispozice. Vznikly zde prostory pro serverovnu, kancelář velitele stanice, zasedací místnost, sklady a nové hygienické zázemí. Jelikož předchozí dispozice postrádala některé místnosti potřebné pro práci zaměstnanců je zde navržena chemická dílna, sklad hasiv a sorbentů, plnění tlakových lahví a mokrý provoz. Z garáží je navržen vstup do nově navržené přístavby, kde se nachází špinavé sprchy, prádelna, špinavé šatny, sklad PHM a diesel agregát. V druhém nadzemním podlaží jsou ze stávající dispozice navrženy školící místnost, hygienické zázemí, čisté šatny a kuchyň s jídelnou. V tomto patře je navržena nástavba nad stávajícími garážemi, kde se nachází zázemí pro zaměstnance – společenská místnost, kanceláře, ložnice s hygienickým zázemím. Přístavba je založena na základových pasech v nezámrzné hloubce a ztraceného bednění. Svislé nosné konstrukce přístavby jsou u keramických bloků a zatepleny kontaktním zateplovacím systémem ETICS. Celá přístavba je oddělena od stávajících konstrukcí. Svislé nosné konstrukce u nástavby jsou navrženy z keramických bloků s minerální izolací. Vodorovné konstrukce jsou navrženy z keramického montovaného stropu. Na nástavbě je navržena provětrávaná fasáda s hliníkovými kazetami. Přístavba a nástavba je zastřešena plochou střechou.
Hasičská stanice
Hladký, Adam ; Párová,, Jitka (oponent) ; Rusinová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce „hasičská stanice“ je zpracována ve formě projektové dokumentace pro provedení stavby. Jedná se o novostavbu hasičské stanice kategorie JPO IV typu P pro podnikové hasiče Správy železniční dopravní cesty. Objekt se skládá ze tří částí - administrativně-provozní části, garáže zásahových vozidel a údržbové části. Hlavní vstup a výjezd vozidel je orientován na západ. Administrativně-provozní část je dvoupodlažní a je zastřešena dvouplášťovou střechou. Části garáž a údržba jsou jednopodlažní a jsou zastřešeny jednoplášťovou plochou střechou. Konstrukční systém je částečně zděný a částečně železobetonový skeletový. Objekt je situován v rovinném terénu v okrajové části města Přerov.
Hasičská stanice
Wrana, Lukáš ; Šteffek, Libor (oponent) ; Ostrý, Milan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace k provedení novostavby hasičské stanice v Šumperku. Hasičská stanice je navržena jako stanice typu „C“ dle normy ČSN 73 5710, která bude sloužit profesionálním hasičům Hasičského záchranného sboru Olomouckého kraje. Objekt se konstrukčně dělí na dvě části - zděnou část a železobetonový montovaný skelet. Administrativní část se zázemím hasičů, technickými prostory a věží je navržena jako zděná budova, vyzděna z pórobetonových tvárnic systému Ytong. Jedna část je navržena jako dvoupodlažní, technické prostory a věž jako jednopodlažní objekt. Obvodové zdivo je zatepleno kontaktním zateplovacím systémem. Stropní konstrukci tvoří předem předpjaté stropní panely Spiroll. Střecha je navržena jako jednoplášťová plochá střecha. Garáž je navržena jako jednopodlažní budova s vestavbou patra se sklady v části garáže. Železobetonový montovaný skelet je založen na základových patkách a prazích, svislou a vodorovnou nosnou konstrukci tvoří železobetonové prvky – sloupy, stropní panely Spiroll, průvlaky, ztužidla, vaznice a vazničky. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochu střechou. Obvodový plášť garáže je navržen z izolačních sendvičových PUR panelů.
Návrh hasičské stanice Brno-Chrlice
Mikoláš, Petr
Závěrečná práce je zaměřena na vypracování projektové dokumentace ke stavebnímu povolení pro novostavbu hasičské stanice kategorie P3 - AZ. Nosná konstrukce objektu je navržena kombinací dvoupodlažního novodobého skeletového systému (obsahující monolitické sloupy, spřažené nosníky a CLT panely) a trojpodlažní rámové dřevostavby. Schodišťové prostory a šachetní prostory pro vedení vzduchotechniky a zdravotně technického zařízení jsou řešeny jako železo-betonové jádro. Vnitřní rozdělení prostoru v garážových prostorech, včetně konstrukcí pro skluzné tyče jsou řešeny nosnou konstrukcí z pórobetonu. Konstrukční skladby vybraných konstrukcí byly řešeny na základě zvýšeného požadavku na požární bezpečnost a materiálové charakteristiky vybraných materiálů. Vnitřní dispozice objektu je řešena pro bezobslužnou stanici bez informačního střediska IZS. První podlaží je určeno převážně jako garážový prostor s technickým zázemím stanice. Druhé podlaží je určeno částečně jako technické podlaží s učebnou a dále jako zázemí pro velitelské osoby. Poslední nadzemní podlaží slouží jako obytné a užitné podlaží pro třísměnný provoz stanice čítající 11 pracovníku na jednu 24hodinovou směnu. Projektová dokumentace je navržena v souladu s aktuálním zněním technických norem, zákonů, vyhlášek, a předpisů, které jsou platné na území České republiky. V teoreticko-metodologické částí je provedena rešerše dostupné literatury a odborných zdrojů, jež se zabývají tématikou přímo související s návrhem vybrané stavby a jejich konstrukční částí. Z iniciativy studenta je uvažováno také nad možným dořešením stavebního projektu (např. vyřešením požární bezpečnosti stavby) v navazujícím magisterském studiu na Mendelově univerzitě.
Hasičská stanice, Salaš
Hráček, Tomáš ; Müllerová, Eva (oponent) ; Müller, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním a dispozičním řešením novostavby hasičské stanice pro dobrovolné hasiče v obci Šalaš. Parcela pro umístění stavby se nachází v centrální části obce Salaš, katastrální území Salaš u Velehradu. Navrhovaný objekt bude vyzděn z kusového materiálu, keramických cihelných bloků. Střecha provedena jako šikmá, vaznicový krov nadkrokevní tepelnou izolací a plochá jednoplášťová nad částí garáže. Stropy navrženy jako železobetonové monolitické. Založení na základových pasech z prostého betonu. Konstrukce z vnější strany opatřeny fasádními tepelně izolačními deskami z EPS, v podzemní části XPS. Povrchová vrstva fasády zhotovena tenkovrstvou silikonovou omítkou světlešedé, antracitové a červené barvy se škrabanou texturou, sokl opatřen mozaikovou omítkou s barevnými kamínky v antracitovém barevném provedení. Výplně okenních otvorů s izolačním trojsklem v plastovém rámu odstínu z vnější antracitová šeď, z vnitřní strany bílá barva. Vstupní dveře hliníkové s izolačním trojsklem v barevném provedení antracit. Navrhovaná výstavba je v souladu se schváleným územním plánem a regulativy územního rozvoje města Salaš. Příjezdová cesta je orientována z jižní strany pozemku. Objekt svým tvarem nenarušuje okolní zástavbu. Budou splněny prostorové regulativy, požadavky na výšku objektu, provedení typu střechy a materiálové řešení dle územního plánu Salaš v aktuálním znění. Stavba je navržena jako dvoupodlažní objekt, nepodsklepený. Jedná se o jednoduchou hmotu, v půdoryse tvar L. Návrh vychází z funkčního využití a náplně objektu. Hlavním cílem tohoto návrhu hasičské zbrojnice, je vytvořit důstojné zázemí pro místní jednotku dobrovolných hasičů. V objektu se nachází veškeré potřebné zázemí pro členy jednotky a to čistá a nečistá šatna, hygienické zázemí, sociální zázemí, kancelář, společenská a jednací místnost, zázemí pro údržbu požární techniky a požárního vybavení, skladovací prostory, garáž pro dvě požární vozidla. Pohyb mezi jednotlivými podlažími je zajištěn dvouramenným schodištěm nebo výtahem. Společenský sál je řešen pro cca 54 hostů. Hmotové řešení samotné zbrojnice je strukturováno do dvou rozdílně vysokých hranolových bloků: jednopodlažní blok halové garáže s věží na sušení hadic a blok zázemí o výšce dvou podlaží.
Budova integrovaného záchranného systému v Hořicích
Hejnová, Kateřina ; Semrád, Antonín (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace ve stupni provedení stavby. Jedná se o novostavbu dvoupodlažní hasičské stanice s přilehlým sportovním hřištěm, výcvikovou hasičskou věží, vnitřním dvorem, plochou parkovacího stání, veškeré přípojky, zpevněné plochy, nové oplocení a úpravu napojení na stávající komunikaci. Stavba je navržena v kategorii požární stanice P1 a bude sloužit pro potřeby HZS Hořice a pro JDSH Hořice
Hasičská stanice typu C2
Wojcik, Jindřich ; Dohnal, Jakub (oponent) ; Fuciman, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projekt hasičské stanice typu C2 pro hasičský záchranný sbor moravskoslezského kraje. Budova je rozdělena na dva stavební objekty. Půdorys prvního stavebního objektu je řešen jako obdélníkový s ustupujícím podlažím. Objekt tvoří dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Zastřešení tvoří jednoplášťová plochá střecha. Jako krytina je použit hydroizolační pás z měkčeného PVC. Objekt bude sloužit pro vykonávání služby jednotky požární ochrany. Bude využíván nepřetržitě 24 hodin denně. V suterénu je umístěn sklad, místnost VZT, technická místnost a místnost s náhradním zdrojem elektrické energie. V prvním nadzemním podlaží jsou navrženy garážová stání pro zásahovou techniku a dále také šatny, dílna, mycí box, sklad, místnost pro chemicko-technickou službu a vrátnici. V druhém nadzemním podlaží je potom umístěno zázemí pro sloužící hasiče. Druhý stavební objekt je cvičná věž, která bude sloužit k výcviku hasičů a také sušení hadic. Cvičná věž je navržena jako jednoduchá ocelová konstrukce se čtyřmi nadzemními podlažími. Projekt byl vypracován ve výukové verzi ArchiCAD 16. Projekt je zpracován v souladu s požadavky dispozičního uspořádání, architektonického řešení, správného statického řešení a bezpečného užívání stavby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.